스마트폰 브랜드 경험소비자의 감성적 브랜드 애착에 미치는 사용기간의 조절효과와 사용량 및 사용다양성의 매개효과 연구 = The Effects of the Brand Experience to the Smartphone User"s Emotional Attachment to Brands : Focusing on the Moderating of Period of Use and the Meditation of Amount of Use, Variety of Use

Title
스마트폰 브랜드 경험소비자의 감성적 브랜드 애착에 미치는 사용기간의 조절효과와 사용량 및 사용다양성의 매개효과 연구 = The Effects of the Brand Experience to the Smartphone User"s Emotional Attachment to Brands : Focusing on the Moderating of Period of Use and the Meditation of Amount of Use, Variety of Use
Authors
윤경구
Issue Date
2016
Publisher
윤경구
URI
http://search.kca.go.kr/libtechupload/3086577.pdfhttps://www.kca.go.kr/repo/handle/2015.oak/3485
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2. KCA 간행물 > 1) 소비자문제연구
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